δι' ἣν αἰτίαν καὶ ταῦτα πάσχω, ἀλλ' οὐκ ἐπαισχύνομαι, οἶδα γὰρ ᾧ πεπίστευκα, καὶ πέπεισμαι ὅτι δυνατός ἐστιν τὴν παραθήκην μου φυλάξαι εἰς ἐκείνην τὴν ἡμέραν.


and for this reason I suffer as I do. But I am not ashamed, for I know the one in whom I have put my trust, and I am sure that he is able to guard until that day what I have entrusted to him.


因此,我才受這些苦難。但是,我仍然滿懷確信;因為我知道我所信靠的是誰,也深信他能夠保守他所付託給我的,直到主再來的日子。

 

舊聖詩452首《上帝愛疼怎能許大》的歌詞,每次唱到這裡都會很感動~

因為我知所信的救主,若深信倚靠能得祂保守,能保守所交托祂的,能保守直到彼日。

arrow
arrow
    全站熱搜

    小妮子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()